Saturday, July 13, 2013

The power of a stalker ^_^

Asslamualaikum!!!!!!!!!! n Hello there!!!!!! okep actually aku nk tulis post ni dlm blog lain tp~~ ha3 aku lupa ler blog tu nama pe. so pe cite nyer ni.. cite ni start masa exam dua mggu lepas. 2 kwn aku ni duk hanggat cite pasal dua mamat ni pe lar.. aku plak trkontang-kanting pikir. dorg pun syorkan aku tgk 'benda' ni. ho3 da balik umah ni, e-ternet pun snang nk dpt. aku chech ar 'benda'tu.. perghh.. first video aku tgk, psl challenge. cute banggat!! makin lama makin byk aku tgk video dorg lama2 smua aku cari fb, wiki, heh smua ar.. pe 'benda' tu??? mempersembahkan......JACKSGAP!!!!!!!!!!!! yey!!! tgk ar kat utube. mula aku ingat dorg ni bdk2 lagi, tp tiba2 mcm org beso rupa2 nyer stahun je muda dari aku. tp aku btul2 admire dorg. sbb cuba korg pk umo baru 20 tp ddorg berani buat keputusan yg bsr! dorg kuar dari u n nk tumpu perhatian tuk buat video jer. sbb hasil dr video yg dorg buat tu sgt lumayan. yummy... bagus ar kan klu ada hala tuju lagu tu kan. conclusi: enjoy!! JACKSGAP 5 minutes of your life that you won't get back

0 comments:

Post a Comment

Template by:
Free Blog Templates